joi, 22 martie 2012

Restaurante - Asa DA! Asa NU!

 Din momentul in care am decis sa incep acest blog am stiut ca pe langa retete, voi expune  aici si experientele si impresiile mele  in ceea ce priveste restaurantele si felurile de mancare pe care am ocazia sa le incerc de-alungul iesirilor si calatoriilor, acestea din urma nu foarte multe, ce-i drept.
De ce si aceasta categorie - Restaurante...Asa da! Asa nu! - ?

De multe ori mi se intampla sa merg intr-un loc
pentru prima oara si sa imi fie greu sa aleg ceva din meniu, ori pentru ca este prea stufos, ori pentru ca nu gasesc nimic care sa ma atraga, iar cand, in final ma decid, imi dau seama ca a fost o alegere  gresita. Exista si situatii cand aleg din meniu ceva banal si descopar un deliciu, iar spre surprinderea tuturor mananc "tot", exact ca atunci cand eram copii si trebuia sa lasam farfuria ca noua.
Sotul meu, de multe ori, zice ca sunt eu prea pretentioasa... Nu cred ca este acesta motivul... Cred ca toti ar trebui sa avem asteptari de la tot ceea ce inseamna un restaurant... In primul rand servirea ar trebui sa fie impecabila, sa fim serviti intr-un timp rezonabil din momentul lansarii comenzii, iar gustul mancarii sa fie cel putin la fel de bun ca atunci cand il preparam noi in casa. Plus ca te astepti de la fiecare restaurant in parte sa ofere tuturor preparatelor din meniu  un accent personal, aparte, care sa te faca sa revii pentru acele preparate.
Voi incerca, pe cat posibil,  sa fiu obiectiva ... nu vreau sa fac rau nimanui si nici sa fac publicitate gratuita prin intermediul acestor postari...insa cred ca asa va pot ajuta pe voi, macar in procent de 10 - 20 %, sa stiti la ce sa va asteptati inainte sa calcati pragul locatiei cu pricina si de ce nu, sa ii ajutam (aici vor contribui si comentariile voastre) pe managerii respectivelor restaurante sa aiba un feedback real de la clientii finali si sa faca schimbari, daca este cazul, in timp util. Ca si proprietar/ manager de restaurant, mi se pare o prostie, sa traiesti intr-o nebuloasa totala, sa ai impresia ca totul este perfect doar pentru ca te multumesc incasarile si sa nu stii ce gandesc clientii tai.
Daca gresesc cumva, daca experienta mea a fost doar o intamplare in locatia respectiva, va invit sa comentati postarea si sa ne povestiti experientele voastre, sa ne ajutam reciproc sa ne facem o parere  despre fiecare locatie in parte, care sa fie cat mai aproape de realitate.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu