marți, 13 martie 2012

Supa crema de mazare si pesto

Am ales sa gatesc aceasta supa crema pentru ca imi doream ceva fara carne, insa sa fie atractiv si pentru sotul meu. Stiind ca ii place foarte mult pesto am decis sa fac incercarea. Si i-a placut!

Aveti nevoie de:
200 - 300 gr de mazare
800 ml apa
2 linguri ulei de masline extra virgin
sare
Pentru pesto:
100 gr muguri de pin (daca nu aveti se pot pune si migdale neprajite)
100 - 200 gr de busuioc verde, in functie de cat de intens va doriti gustul de pesto
parmezan 
zeama de lamaie dupa gust
ulei de masline
sare
piper



Se pune apa la fiert si se adauga o lingura de sare si doua linguri de ulei de masline. In momentul fierberii se adauga mazarea. Eu am folosit mazare congelata, nefiind sezonul, si le-am lasat la fiert 10-15 minute, in functie de instructiunile de pe ambalaj.

In acest timp se face sosul de pesto. 

Se toaca migdalele si busuiocul verde, mai apoi se pun intr-un castron, se adauga ulei de masline, zeama de lamaie si se pun la blender. Eu am folosit blender vertical ( e mai usor de mixat si taiat ingredientele, plus ca atunci cand aveti cantitati mici, nu se pierde din continut asa mult ca in cazul blenderului traditional). Se mixeaza ingredientele pana cand ajung la o consistenta ca si cea a maionezei.

In tot acest timp mazarea a fiert. Se scoate si se pune  si aceasta la blender. Se foloseste parte din apa in care mazarea a fiert.
Se adauga si sosul de pesto.
Se mixeaza pana ce continutul va avea consistenta cremoasa de smantana. Se adauga sare si piper dupa gust, iar in cazul in care va place mai acrisoara se mai adauga zeama de lamaie dupa gust (fresh sau suc de lamaie - pt salate).

Nu stiu ce parere aveti, dar mie imi place si culoarea, iar gustul este irezistibil. 
Este o supa crema foarte consistenta si satioasa, noi am servit - o asa, insa daca considerati necesar se pot adauga crutoane.

QUE APROVECHE AMIG@S!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu