luni, 10 septembrie 2012

Mic dejun englezesc

Londra este o adevarata metropola, un oras mare, multicultural, cu o gramada de obiective turistice si restaurante la tot pasul. Dar este foarte greu sa dai de un restaurant  specific englezesc. Asa ca nu puteam sa merg la Londra si sa nu incerc micul dejun specific si anume Full english breakfast. Pub -urile sunt specifice la ei, pub - uri care servesc si mancare, cele mai specifice platouri fiind English Breakfast si Sunday Lunch.



La prima vedere pare ceva iesit din comun pentru un mic dejun si mai ales pentru o femeie sa manance asa ceva de dimineata. Eiiii! Spre surprinderea mea, in afara de carnacior, am mancat si savurat tot. Fasolea...exceptionala! La noi se gaseste la conserva Heinz...are acelasi gust dulce, autentic.
Baconul prajit...alta delicatessa. Ciuperci pe gratar...recunosc, eu le fac mai bune, sotate in unt.
Painea prajita si unsa cu unt.  Un ou ochi, carnacior prajit si o felie de rosie coapta pe gratar.
Chiar mi-a placut! In acea zi pranzul l-am sarit!
Acest platou a fost 4,99£...mai ieftin si bun nu cred ca se poate!

Que aprovreche amig@s!

Un comentariu:

  1. eu sunt elev si nu rezist 7 ore pana dupapranz pe stomacul gol si cea mai buna solutie e un mic dejun ca la carte

    RăspundețiȘtergere