duminică, 23 septembrie 2012

Salata ruseasca / Ensaladilla rusa

Pentru ca am inceput dimineata cu un mic dejun spaniol ( foto pe facebook ) nu puteam continua ziua decat tot in stil spaniol. Toate ingredientele le aveam in casa si sotul meu ma tot intreba cand o sa prepar si aceasta salata, ca de mult nu am mai facut-o. Este o salata destul de asemanatoare cu salata beouf doar ca este preparata cu ton.




Am avut nevoie de:
- 250 gr de ton
- 10 cartofi medii (aprox. 1 kg)
- 250 gr morcovi fierti
- 250 gr mazare fiarta
- optional 4 bucati  sparanghel alb
- 250 gr maioneza (am facut-o din 2 galbenusuri)
- sare dupa gust
- pentru decor: ardei kapia, albus de ou sau masline.


Curatam cartofii si taiem bucatele pentru a-i pune la fiert. Dupa ce acestia s-au fiert ii dam deoparte si ii pasam ca pentru piure, nu e necesar sa fie o pasta perfecta, pot ramane si bucati mai maricele. Se lasa sa se raceasca.


 Intre timp scurgem bine tonul si  tocam legumele (morcovul si sparanghelul). Eu am luat sparanghelul la borcan din supermarket Auchan la vreo 7 lei, destul de accesibil. Aceasta leguma este nota personala pe care eu o dau salatei. In unul din restaurantele spaniole in care am lucrat, clientii recunoasteau cand faceam eu salata si cand o facea colega mea. Nu schimba mult gustul, dar ii da acel ceva, k nu te-ai mai opri din mancat. :)
Amestecam ingredientele si adaugam si maioneza. Sa nu uitam de sare...dupa gust!



Oprim maioneza pentru decor, exact ca la salata beouf.




Ce ziceti de mesajul meu: Te Quiero Espana!!!!!!!????

Que aproveche amig@s!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu