marți, 16 octombrie 2012

Ristorante La Strada - Londra

Lantul de restaurante "La Strada" este destul de mare, cred ca peste 50 de locatii. Dar pe buna dreptate, la ce mancaruri si la cat de bune sunt nu ma mir. Am mers si noi in una din locatiile din Londra pentru a lua cina. Mai fusesem si ultima data cand am vizitat Londra, ocazie cand am incercat si polenta. Ne-a placut asa de mult, incat nu puteam sa nu repetam experienta de aceasta data.

Am inceput cu o salata de spanac baby, bacon prajit si dressing de mustar. DELICIOASA! O mai pregatesc din cand in cand acasa, varianta mea, bineinteles. In curand voi posta si reteta!


Cat am asteptat mancarea ne-au adus un cos de paine de casa ciabatta si un bol cu ulei de masline extra virgin si otet balsamic, ca si aperitiv. Yummy!

Pentru felul principal eu am ales sa mananc paste carbonara. Fara smantana! Foarte important! Reteta autentica de paste carbonara este fara smantana, doar cu ou batut.


Sotul meu a comandat rissoto cu fructe de mare.


Imi pare tare rau ca nu am avut la mine aparatul foto si am facut pozele cu telefonul. Nu sunt foate clare, dar cred ca va puteti da seama de cat de apetisante sunt.

Daca e sa am desert in vreun restaurant, intotdeauna este vorba de souffle de ciocolata si niciodata nu am poze. :) Imi place asa de mult,  incat pur si simplu uit sa-l fotografiez inainte.

Menu-ul il gasiti aici, precum si locatiile restaurantelor. Nu ratati o vizita, daca una din locatii se afla in zona pe care o vizitati. Se merita, iar preturile nu sunt exorbitante!

Que aproveche amig@s!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu